Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

środa, 24 października 2018

Walczymy o swoje prawa

Witam wszystkich :) Jeśli jesteś nękany przez windykatorów,banki lub z twojego konta są ściągane pieniądze bez wyroku,koniecznie to przeczytaj! Na 99 % jest to poważne "wykroczenie" a Tobie należy się odszkodowanie! Tutaj dostaniesz darmowe porady i nasi prawnicy skierują sprawę automatycznie dalej aż do wyjaśnienia.Sprawy którymi się zajmujemy dotyczą od kredytów w bankach po alimenta :) Zajmiemy się każdą sprawą bez wyjątku,jedyne co od Ciebie oczekuje to szczerości masz gwarantowane 100 % dyskrecja,każda sprawa jest traktowana,nikt nie będzie was oceniać,

Prawnicy na Prawnik 2.0 to osoby wyrozumiałe,którzy nikogo nie krytykują wiem bo sama kiedyś też zgłosiłam się do nich z moją sprawą ;)  Wy wysyłacie tylko skan dokumentów,proszę żeby załączyć wszystkie ważne dokumenty na temat dochodów ,statusu pracy lub  ( emeryt rencista bezrobotny) ,jeśli chorujecie na coś koniecznie stan zdrowia :) Ja sama nie wierzyłam że to działa a jednak!

Wiem że chodzenie po prawnikach i po sądach, ciągłe proszenie nas o nowe dokumenty dotyczące w sprawie jest naprawdę męczące i wyczerpujące.Przez to łatwo się poddać,i zrezygnować i przez tracimy i czas,pieniądze wydane na prawników którzy nic nie robili poza kilkoma radami w wygodnym fotelu.Tutaj to nasi prawnicy pracują abyś Ty odzyskał swoje pieniądze i stres.

Nie czekaj ;) Poniżej masz link kliknij w niego i zostaniesz pokierowany do nas

http://stopwindykacji.prawnik20.pl/b1TPj4




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz