Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

niedziela, 21 października 2018

Nowa lokalizacja projektu Prawnik 2.0 w Katowicach

Jeśli otrzymałeś nazkaz płatniczy to masz tylko 7
 dni na skuteczne odrzucenie tego nazkazu,
zgłoś to przez formularz sprawy by termin nie upłynoł
Witam cię serdecznie w całkowicie nowej lokalizacji prawnika 2.0 czyli platformy łączącej profesjonalnych prawników oraz osób potrzebujących, pomocy prawnej ale szybko i bez opłat wstępnych. To nas wyróżnia. Lubimy pomagać a ludzie lubią z nami współpracować.

Jesteśmy marketingowcami którzy tworzą grupę i wzajemnie się wspierają w dążeniu do celu. Zapraszamy ciebie również do uczestnictwa do naszej grypy dzięki czemu będziesz mógł nauczyć się interesujących sposobów reklamowania w Internecie oraz zarobisz pieniądze dzięki dostępowi o światowej sieci www. Przejdź teraz do zakładki w której bedziesz mógł zapisać się na cotygodniowe szkolenie i na początek poznać odrobinę czym się zajmujemy i jakie korzyści będziemy oferować naszym odbiorcą znajdującym się na Euroepjskim rynku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz