Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

niedziela, 28 października 2018

Dostałeś list z sądowym nakazem?

Witam wszystkich serdecznie :) Czy ktoś z was albo z waszej rodziny dostał list o postępowaniu komornika?  Koniecznie to przeczytajcie! Macie prawo się odwołać ,ale nie zawsze macie możliwość zrobić to na czas.Musicie słono nie raz zapłacić adwokatowi w waszej okolicy żeby napisał odwołanie,za samą poradę już musicie zapłacić.Tutaj nasz prawnik od razu poprowadzi twoja sprawę za darmo! Dostajecie darmowe porady,wy tylko musimy wysłać ważne dokumenty wraz z listem od komornika a jeśli czegoś będzie brakować nasz prawnik skontaktuje się z wami i powie co macie jakiego dokumentu brakuje. :) Wszystko możecie wysłać skanem przez telefon, pamiętajcie to co podacie wszelkie dane będą objęte ochroną.Nie czekajcie nie zwlekajcie jeśli dostaliście taki list od komornika Tym szybciej to zgłosicie tym większa szansa na rozwiązanie sprawy.Pamiętajcie by podać naszemu prawnikowi rzetelne informację a on zrobi wszystko by wam pomóc,nasi prawnicy to doświadczone osoby w sprawach windykacji i wiele z nich udało im się zatrzymać.Nie każdy prawnik w twojej okolicy zna się na tym pamiętaj.Ja sama chodziłam do kilku prawników którzy mieli wiedzę ogólną o prawie,jeden z nich jeszcze powiedział że mam sobie dać spokój bo sprawa jest przegrana,szkoda że nie powiedział tego zanim zapłaciłam mu 200 zł za poradę! Tutaj dostałam za darmo porady,i ja nic nie płaciłam windykacja została zatrzymana!
Zgłoście swoją sprawę nie czekajcie :)

Kliknijcie tutaj zostanie przekierowani dalej :
http://stopwindykacji.prawnik20.pl/b1TPj4





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz