Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

czwartek, 25 października 2018

Pomagamy ludziom takim jak Ty

Witam wszystkich :)  Jak wiemy nie zawsze mamy wpływ na naszą sytuację finansową,czasami bierzemy na kogoś kredyt z rodziny lub ktoś nas oszukał wiadomo jak to bywa czasami.Lub nie zawsze te osoby się wywiązują z obietnic.A my zostajemy sami zadłużeniem powiedzmy sobie szczerze bank to nie rodzina która zrozumie i poczeka aż wasza sytuacja się poprawi.Lub po prostu odpuści ;) Niestety system działa na korzyść banków wszelakiej maści windykatorów.My właśnie pomagamy ludziom w takiej sytuacji,wy musicie tylko zgłosić sprawę w linku który zostawię poniżej,a nasi prawnicy z Prawnik 2.0 rozpatrzą sprawę i udzielą wam porad telefonicznie za darmo.I dołączyć ważne dokumenty,wy musicie jedynie być szczerzy niczego nie ukrywać dla dobra sprawy.Pamiętajcie nikt nie będzie was oceniać to są osoby konkretne i doświadczone w tym co robią.Proszę nie czekać aż coś się zmieni w systemie,to my musimy zawalczyć o swoje bo nikt tego za was nie zrobi ;) A Prawnik 2.0 jest po to żeby wam pomóż!Ja sama nie wierzyłam już że mogę wygrać z instytucjami państwowymi,tak tak miałam to samo co, wy.Moje konto było już zajęte przez komornika,ale wyroku sądowego! Jeśli jesteś w takiej sytuacji bądź podobnej nie czekaj!A dodatkowo Prawnik 2.0 pomoże Ci zwrócić pieniądze za nie słuszną windykację ;) Tu otrzymacie fachową i darmową pomoc

Link zostawiam poniżej
http://stopwindykacji.prawnik20.pl/b1TPj4




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz