Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

środa, 24 października 2018

Nie bójmy się walczyć o swoje prawa!

Czy czujecie się bezsilni walką z instytucjami państwowymi ja też miałam wrażenie że walka o moje pieniądze,które były "ściągane" co miesiąc z mojego konta nie ma sensu.Ja też miałam wrażenie że wszystko jest zgodnie z prawem jednak było to bez wyroku sądu,mimo braku wiary chodziłam do kilku prawników każdy rozkładał ręce.Byłam załamana,kiedy moja znajoma powiedziała o Prawnik 2.0 nie dowierzałam,za darmo udzielą mi poradę?Ale mimo braku wiary weszłam na link wysłany przez znajomą,i wyświetlił mi się formularz. Po wypełnieniu danych  i dołączeniu najważniejszych dokumentów skontaktował się ze mną prawnik który za darmo wysłuchał mojej sprawy  moja sprawa została rozpatrzona zostałam poinformowana o dalszych krokach postępowania.Sprawa została rozpatrzona pomyślnie windykacja została zatrzymana a ja dostałam solidne  odszkodowanie.Także nie ma rzeczy nie możliwych dla Prawnika 2.0 ;) Tutaj są prawdziwi fachowcy którzy maja duże doświadczenie w tym zakresie ,otóż nie każdy prawnik zajmuje się windykacją. Większość prawników zajmuje się ogólnymi sprawami,a kiedy chcemy o porady eksperta nie mało to nas kosztuje.
Poświęć te parę minut które mogą zmienić twoje życie na lepsze :)

Kliknij w link poniżej
http://stopwindykacji.prawnik20.pl/b1TPj4






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz