Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

niedziela, 21 października 2018

Pomagamy walczyć z niesprawiedliwym system oferta dla mieszkańców miasta Katowice


Czy znasz kogoś kto wpadł w pętle kredytów lub ktoś nie zapłacił komuś z twoich znajomych za pracę  poza granicami kraju ? A może sam/a jesteś w takiej sytuacji w jakiej ja byłam jakiś czas temu? Prawnik 2.0 pomógł mi wyjść na prostą,i zawalczyć o to co nie słusznie zostało mi "zawłaszczone",dziś ze spokojem mogę powiedzieć że dzięki darmowym poradom prawnika z Prawnik 2.0 wyszłam na prostą,otrzymałam fachową pomoc za która w normalnej kancelarii zapłaciłam 100-500 zł za jedną wizytę na której nie wiele się dowiedziałam.1 wizyta to za mało w moim przypadku sama straciłam nie całe 600 zł na prawników w mojej okolicy,którzy poza kilkoma radami nie wieli mi pomogli... .

A gdy zgłosiłam moja sprawę do Prawnik 2.0 nie musiałam nic płacic ,mało tego  jesteśmy kierowani od samego początku do rozwiązania sprawy,otrzymujemy konkretne wskazówki .Nie pozwólmy żeby na naszych ciężko zarobionych pieniądzach żerowały instytucje.które wykorzystują naszą nieświadomość! Im nie zależy na tym by wam pomóc,a wręcz wykorzystują pewne rzeczy takie jak nieudolność systemu,by bezkarnie naliczać wam opłaty i różne odsetki które z czasem stają się bardzo uciążliwe!


Nie czekaj do wyborów,nie czekaj na zmianę systemu jeśli sam nie upomnisz się o swoje,nikt nie zrobi tego za Ciebie!
Kiedyś to ja byłam w takiej sytuacji,dziś mogę pomóc Tobie i innym takim osobom.
Jesli jestes w takiej sytuacji nie czekaj!

Kliknij tutaj zostaniesz pokierowany dalej :   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz