Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

poniedziałek, 22 października 2018

Stop nie słusznym windykacjom! Pomoc prawna, Katowice

Brak czasu na dzyskiwanie należności?
możemy zająć się twoimi sprawami, a ty odpoczywaj
Dla wszystkich nękanych ludzi przez windykatorów,przez różne banki a nawet przez samych komorników.Często zgodnie z prawem jednak nie każdy dłużnik zdaje sobie z tego sprawę.

Często banki nawet gdy jest podpisana umowa przekraczają pewne zasady,znacie to kiedy czasami z konta są pobierane jakieś dodatkowe odsetki których nie ma w umowie nawet jeśli płacicie na czas?

Musicie wiedzieć że  na 99,00 jest to nadużycie,które należy zgłosić.Nie może tak być,żeby po podpisaniu umowy różne instytucje robiły co im się podoba,banki tak samo muszą trzymać się umowy jak klienci.Mają takie obowiązki i nie mogą przekraczać uprawnień obowiązek osoby która wzięła kredyt jest spłacanie kredytu na czas,a banki także muszą trzymać się tego co jest na umowie.Jeśli chodzi o naliczanie odsetek jeśli ktoś z was kiedyś spóźnił się chodziaż o kilka dni i zostały naliczone gigantyczne odsetki też proszę to zgłosić do nas w linku zostawię poniżej.To nie usprawiedliwia nikogo do zostawiania was bez środków do życia!


Nie czekajcie dłużej,zapewniam was że nigdzie nie zostaniecie fachowej pomocy takiej jak na Prawnik 2.0,Drodzy Państwo ja sama wiem jak to jest miałam dość listów że sprawa pójdzie do sądu i ciągłego naliczania mi odsetek byłam u kilku prawników straciłam nie małe dla mnie pieniądze ale żaden prawnik nie skierował tego do sądu na moją korzyść nie zaskarżył tej instytucji.A jeszcze dałam im pieniądze i od jednego usłyszałam ze nie pomoże bo sprawa jest już przegrana,tylko sprawił że bardziej zaczęłam się martwic zamiast mi pomóc oczywiście zapłaciłam mu z góry opinie miał bardzo dobrą na internecie...A Prawnik 2.0 nie chciał nic i kiedy okazało że sprawa nie jest wcale przegrana skierowali ją dalej i ukarali tą intytucję i to mi musieli zapłacić odszkodowanie!
Tu możesz w wygodnym fotelu rozwiązać  te sprawy,zamiast biegać od drzwi do drzwi różnych prawników którzy tylko biorą wasze pieniądze i marnują wasz cenny czas!Odzyskaj zaległe Ci pieniądze!

Zatrzymaj windykacji wypełnij formularz link poniżej zostaniesz przekierowany dalej ;) :



Zobacz również: Pomagamy walczyć z niesprawiedliwym systemem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz