Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

piątek, 26 października 2018

Prawo jest nie tylko po stronie windykatora lecz także po waszej!

Witam wszystkich :) Komu dziś nie zdarzyło się w życiu podpisać jakiegoś kredytu lub pożyczki? A jeśli nie to na pewno znacie taką osobę,czasami jednak sprawy nie idą po naszej myśli i nie jesteśmy w stanie na czas spłacić zadłużenia.I wtedy zaczyna się nagonka przez banki,czasami wykorzystują to i naliczają  nam kolejne odsetki,albo kradnie z konta dodatkowe pieniądze za kilka dni spóźnienia nawet po spłaceniu zadłużenia,jeśli bank nie jest w stanie wytłumaczyć wam dlaczego pobrał o kilka lub kilkadziesiąt złotych więcej niż powinien pamiętajcie macie prawo domagać się  o swoje prawa.Dlatego Prawnik 2.0 pomaga ludziom w takich sytuacjach,jeśli banki przekroczyły swoje uprawnienia co do naszych pieniędzy lub majątki należy nam się odszkodowanie.Oczywiście kiedy sami oddajemy sprawę do sądu jest niestety szansa o niesprawiedliwy dla nas wyrok,ale tutaj wszyscy są równi :) Nasi prawnicy  automatycznie kierują sprawę dalej. Dostajesz darmowe porady,nie musisz nic robić tylko czekasz na informacje o dalszym przebiegu sprawy :)
Jeśli będą jakieś opłaty nasi prawnicy poinformują Cie na samym wstępie po rozpatrzeniu sprawy,a jeśli będzie to przekraczało twoje możliwości pieniądze będą naliczona instytucją przeciwko którym będzie kierowana sprawa ;) Ja sama byłam w nie łatwej sytuacji,więc prawnicy ściągnęli wszelkie koszta nawet za usługę od windykatora który ściągał nie słusznie pieniądze z mojego konta.Pamiętaj za porady nikt nic nie płaci ;)  Pozwól ocenić prawnikom obiektywnie sytuację :) Poniżej zostawiam link i zostaniesz przekierowany do nas :)


Kliknij tutaj :
http://stopwindykacji.prawnik20.pl/b1TPj4





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz