Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

wtorek, 23 października 2018

Pomoc dla osób które są nękane przez windykatorów

Witam Państwa pomagamy ludziom którzy są nękani przez różne instytucje (banki,komornicy itp.) .Jeśli znacie takie osoby lub sami jesteście w takiej sytuacji koniecznie to przeczytajcie! Czy macie dość ciągłych listów telefonów ze strony instytucji którzy domagają się pieniędzy? Często takie niepokojenie was jest bez podstaw,dlatego Prawnik 2.0 pomoże rozwiązać tą sprawę,zanim ktokolwiek ruszy wasze konto nie czekajcie!
Nawet jeśli sytuacja wydaje się beznadziejna znam przypadek w którym pomogli osobie która była w takiej sytuacji komornik zajął już konto tej osobie.Własnie ta osoba powiedziała mi o Prawniku 2.0 ;) Ale do rzeczy,jak już wspomniałam konto tej osoby już było zajęte,chodziła do 1-go prawnika w naszym mieście który dał trochę wskazówek ale nie na tyle by mogła to rozwiązać to po jednej wizycie.A straciła ok 1000 zł a w Prawnik 2.0 nic nie musiała płacić! Ważne jest żeby przesłać naszym prawnikom wszystkie dokumenty dotyczące sprawy,również na temat stanu zdrowia,a potem oni poprowadzą sprawą do końca.Finał był taki sam jak w mojej sprawie,to windykator musiał zapłacić wszystko,czy opłaca się poświęcić trochę czasu na  wysłanie dokumentów przez skan lub pocztę polską  pocztę polską moim zdaniem tak i jeszcze raz ! 
To wszystko co musicie zrobić na wstępie,później prawnicy zdecydują co dalej jeśli sprawa okaże się korzystna na waszą korzyść zostanie przekierowana dalej.Tyczy to się wszelakich instytucji które próbują ściągnąć niesprawiedliwie bez wyroku  nam pieniądze z konta od ultimo po pobieraczki.

Poniżej link kliknij w go a zostaniesz pokierowany dalej ;)

http://stopwindykacji.prawnik20.pl/b1TPj4



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz