Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

piątek, 2 listopada 2018

Odszkodowanie za pracę zagranicą Pomoc prawna

Witam wszystkich :) O czym teraz napiszę ? W tym poście napiszę wam o możliwości odszkodowania za pracę poza granicami naszego kraju i jeśli nie dostałeś zapłaty  a masz dokumenty lub jakiekolwiek papiery które mogą być dowodem że podjąłeś taką pracę poza granicami Polski należy Ci się odszkodowanie! Dużo pracodawców nawet w naszym kraju wykorzystuje naszą nie wiedzę i często nie dostajemy należytej zapłaty.Nie bójcie nasi prawnicy są po waszej stronie :) I zrobią wszystko byś odzyskał należyte pieniądze. U nas masz zagwarantowaną dyskrecję.nasi prawnicy zajmują się takimi sprawami od 15 lat i współpracują z Trybunałem w Hadze dlatego sprawy są traktowane bardzo poważnie. Po wypełnieniu wniosku zgłoszeniowego do prawnik 2.0 nasi prawnicy bardzo szybko skontaktują się z Tobą telefonicznie. Pamiętaj nic nie ukrywaj przed naszym prawnikiem,nie jesteśmy od tego by Cie oceniać lecz pomóc Ci i przeprowadzić twoja sprawę do końca.Wypełnij wniosek zgłoszeniowy a nasi prawnicy zrobią wszystko za Ciebie ;)


Kliknij poniżej a zostaniesz pokierowany do wniosku zgłoszeniowego :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz