Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

poniedziałek, 12 listopada 2018

Dostajesz listy z windykacji bez wyroku sądowego możliwe że należy Ci się odszkodowanie.


Nie wszyscy zdają sobie sprawę ze swoich praw,a kiedy dostajemy list z groźbą kary i podanym artykułem karnym jesteśmy zaszczuci jeśli dostałeś taki list nie czekaj być może wcale nie musisz nic płacić.
Firmy windykacyjne używają czasami psychologicznego szantażu.Opowiem wam historie mojej znajomej,która przez rok dostawała listy do zapłaty z pewnej firmy.Nigdy nie korzystała z jej usług pierwszy raz słyszała o niej,nawet szukała po internecie.Okazało się że firma nie istniała,skąd mieli dane? Kiedyś rejestrowała się w aplikacji do ściągania piosenek i z tej aplikacji mieli jej dane.Często tak jest że gdzieś się rejestrujesz i wtedy mogą wyłapać twoje dane,często takie aplikacji niosą za sobą takie właśnie zagrożenia.

Hakerzy lub właśnie tacy oszuści mogą nawet nie tyle co włamać się ale podszywać się również pod tego typu podobne aplikacje bądź stronki.Dlatego zawsze trzeba upewnić się czy strona na pewno jest legalna zanim podamy swoje dane do rejestracji jeśli dostajecie takie listy przypomnijcie sobie czy nie dalekiej przyszłości rejestrowaliście się na jakieś podejrzanej stronie jeśli tak koniecznie to zgłoście do nas!

Uwaga mogło to być nawet rok lub kilka lat temu takie strony nie raz gromadzą informacje ja dostałam list  z takiej firmy 2 lata po odwiedzeniu aplikacji która chciała ode mnie pieniądze za korzystanie z tej usługi oczywiście bez podstaw.

Podali adres kancelarii ich prawnika który miał mnie oddać do sądu ;) Sprawdziłam adres i nie istniała taka siedziba ! Pamiętajcie nie działajcie pod wpływem emocji po otrzymaniu takiego listu,na spokojnie sprawdźcie czy istnieje taka firma Nawet jeśli istnieje nie znaczy również że musimy im płacić nie korzystaliście nigdy z ich usług.
Jeśli macie jakieś wątpliwości zgłoście to od razu.
Poniżej zostawiam link do naszego wniosku w którym opisujecie sprawę i zgłaszacie ją naszym prawnikom którzy potem kontaktują się z wami.

Kliknij poniżej by przejść dalej

http://stopwindykacji.prawnik20.pl/b1TPj4

Dostałeś korespondencje od firmy windykacyjnej? Uważaj będą nakłaniali cię do przyznania się do długu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz