Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

niedziela, 4 listopada 2018

Odszkodowania za spam na mailu

Witam chyba nie muszę mówić że jest to denerwujące,sama kiedyś miałam wypchaną skrzynkę e-śmieciami ,wiele ważnych maili musiałam szukać przez pół dnia.Wiele ludzi na całym świecie boryka się ze spamami na mailu. A wiedziałeś że należy się za to odszkodowanie :)? Nie czekaj to doskonała okazja by zrekompensować sobie czas gdy szukamy ważnych maili przez stek śmieci na naszym mailu.Skoro już musicie poświęcać czas otwieranie tego,i potem usuwanie ze starannością by nie usunąć przypadkiem maila który będzie nam potrzebny,dlaczego by nie dostać za to odszkodowania :)? Wasz czas nawet na internecie jest cenny,nasi prawnicy to wiedzą.Zamiast tracić na usuwanie nie potrzebnych wiadomości,zgłoś je naszym prawnikom :) Warunek jest taki muszą to być spamy (maile) na które nie wyraziłeś wcześniej zgody.Czyli nie jest to firma której wcześniej podawałeś zgodę na przekazywanie danych w tym adresu e maili.Zgłoś to już dziś tym szybciej dostaniesz należne Ci pieniądze!Samo zgłoszenie jest za darmo!Czy będziesz coś płacić z wygranej sprawy? Absolutnie wszelkie koszta ponoszą firmy które odpowiadają za takie maile!



Kliknij poniżej by przejść dalej
http://prawnik20.pl/odszkodowania-spam/b1TPj4






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz