Zakończenie współpracy

W związku moimi negatywnymi odczuciami związanymi z brakiem podjętych kroków wobec mojej osobistej sprawy zleconej przez prawnik20, podjołem decyzje o zaprzestaniu współpracy z tym podmiotem. Nie mogę rekomendować czegoś z czym się nie zgadzam, co mogło mi zaszkodzić a napewno mi nie pomogło. Kolejnym argumentem jest to że nie mogę i nie chcę też współpracować z firmą windykacyjną. To informacja ze strony internetowej. Nie obrażam się zwyczajnie to nie jest zgodne z moimi wartościami. Witryna bedzię rekomendowała inne usługi prawne, PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

czwartek, 8 listopada 2018

Co jeśli dostajemy list z windykacji czy naprawdę musimy go płacić?

Witam serdecznie na naszym blogu ;) Odnosząc się do mojego pytanie w temacie "Co jeśli dostajemy list z windykacji czy zawsze musimy go płacić" odpowiadam nie zawsze ! W naszym kraju jest wielu oszustów podszywających się za firmy windykacyjne,jednak nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę.To pierwsza sprawa druga nawet jeśli taka firma istnieje,nie znaczy że zawsze musimy płacić,nasi prawnicy zajmują się takimi sprawami. Jeśli dostajesz taki list i zupełnie nie wiesz co z tym zrobić zgłoś się do nas! Możesz to zrobić 24 godziny na dobę poniżej zostawiam link do wniosku online.Tam opisujesz krótko sprawę,dobrze też będzie załączysz w skan list który dostałeś od windykatora.Po czym nasz prawnik kontaktuj się z Tobą telefonicznie.Wszelkie porady są darmowe po czym nasz prawnik za twoją zgodą sprawdzi za darmo czy list bądź listy które są wysyłane przez "windykatorów" są słuszne jeśli nie należy Ci się odszkodowanie.
Pamiętaj wszelkie dane które podasz będą poufne jak również naszych prawników obowiązuje dyskrecja.
Nie czekaj :)


Kliknij tutaj : http://stopwindykacji.prawnik20.pl/b1TPj4





2 komentarze: